Bemutatkozás

A MASCO Kft. fő célkitűzése

Célkitűzésünk, hogy az emberek kényelemben és biztonságban éljenek.

Mindezt úgy kívánjuk elérni, hogy a kaputechnikához, vagyonvédelemhez, tűzjelző rendszerekhez, beléptető rendszerekhez kapcsolódó termékeket, és a hozzájuk kapcsolódó kiegészítő termékeket a lehető legmagasabb színvonalon és szakértelemmel értékesítsük szemináriumokon képzett viszonteladóink és telepítőink számára.

A MASCO Kft. jogelődjein keresztül 1992 óta látja el a biztonságtechnika és kaputechnika körébe tartozó európai, amerikai és ázsiai termékek képviseletét Magyarországon. A folyamatosan bővülő árukészletünkkel, képzett szakmai üzletkötőink és műszaki szaktanácsadóink segítségével szinte a kezdetektől meghatározó szereplője vagyunk ezen piaci szegmensnek.

2700 m2 hasznos alapterületű székhelyünket 2017 augusztusában nyitottunk meg Budapesten, az ősrégi kereskedő utcában, a Reitter Ferenc utca 16. szám alatt. Szeretettel várjuk Kedves Vásárlóinkat itt, az M3-as autópályáról könnyen megközelíthető 600 m2-es üzletünkben és ingyenes parkolási lehetőséggel.

Bemutatótermünkben legyen vendégünk egy kávéra vagy egy forró csokira! Ha megéhezett megszomjazott, étel-ital automatánkban biztos talál kedvére valót. Közben kérhet tájékoztatást kollégáinktól elektronikus és mechanikus beltéri és kültéri vagyonvédelmi, tűzvédelmi és nyílászáró automatizálási rendszerekről, beléptető rendszerekről.

Kínálatunk

Vagyonvédelmi eszközök

  • Riasztórendszerek (SATEL, ELDES)
  • Zárt láncú videós rendszerek (PROVISION-ISR, PARTIZAN, DAHUA)
  • Beléptetőrendszerek (ROGER, SUPREMA)
  • Tűzjelző rendszerek (GLOBAL FIRE, COFEM)

Nyílászáró automatizálás, kaputechnika

  • Kapu motorizálás (PROTECO, FAAC, GARDENGATE, VIDUE, TECNO)
  • Sorompók (FAAC, PROTECO)
  • Ablak automatizálás (MINGARDI)
  • Redőny- és ajtómozgatás (PROTECO, TECNO, ASSA ABLOY)

Kiegészítő termékek

  • Kaputelefon (ACI FARFISA, FUTURA, ROZCOM, ORNO)
  • Akkumulátor (DIAMEC, HONNOR SECURITY, YUASA)
  • Kábelek és tápegységek
  • Dobozok, elemek, lámpák

Támogatás

Cégünk nem csak az Ön vásárlását szeretné egyszerűsíteni és megkönnyíteni, hanem vásárlás utáni időszakban is hathatós segítséget adni a legjobb tudásához mérten. A vásárlói igények ez irányú kielégítése miatt hoztuk létre a HelpDesk szolgáltatást, mely teljes körű műszaki segítséget nyújt a vásárolt termékeinkkel kapcsolatban. HelpDesk szolgáltatásunk szorosan együttműködik a műszaki osztályunkkal, ahol nem csak a jelen problémáira keresünk megoldásokat. Kollégáink az újonnan bevezetni kívánt műszaki cikkeket, a piacra való bevezetése érdekében, menedzselik, és teljes körű ismereteket szereznek róluk folyamatosan. Ennek érdekében rendszeresen képzéseken vesznek részt, hogy az újonnan bevezetni kívánt termékek paramétereivel teljes mértékben tisztában legyenek. Így megfelelő tudással rendelkeznek ahhoz, hogy hatékonyan tudjanak segíteni Önnek, mint meglévő ügyfelünknek. A HelpDesk szolgáltatás a megvásárolt termékek feltelepítésével kapcsolatban nyújt hathatós segítséget, míg a műszaki osztály más formában is segít, így előadást vagy oktatást is tart, igény szerint.

Műszaki támogatást kérhet hétfőtől-csütörtökig 08:00-tól 17:00-ig. és pénteken 08:00 órától 16:00 óráig, a +36-1-390-4170-es telefonszámon, vagy a következő e-mailen: muszak@masco.hu. E-mailen történő megkeresés esetén igyekszünk 1 munkanapon belül válaszolni kérdéseire.

Természetesen személyesen is ellátogathatnak székhelyünkre a Reitter Ferenc utca 166. szám alá, a XIII. kerületben. Oktatásaink során legtöbbször Műszaki munkatársaink vagy beszállítóink képviselői tartják az előadásainkat a székházunkban. Tapasztalt kollégáinkat felkereshetik személyes konzultációval kapcsolatban is, akár egy adott termékcsoporttal kapcsolatban is kérhetnek személyes szakmai tanácsadást. Az itt felsorolt műszaki segítségek és az összes tanácsadás és előadás teljesen ingyenes látogatható telepítőink és viszonteladóink képviselői számára.

Vásárlóink igénybe vehetik a tőlünk vásárolt termékekre érvényes szerviz szolgáltatásunkat. Szervizünk a központi telephelyünkön található, amennyiben bármilyen műszaki probléma adódna, ebben az esetben személyesen vagy postai úton eljuttathatják a meghibásodott eszközt, önköltségen (telephelyi garancia). Munkatársaink a felmerülő problémát helyben kezelik; amennyiben hibás: javítják, vagy beállítják, néha pedig elég csak áttekinteni a helyes használatot. Komolyabb kérdések, beállítások esetén a gyártói támogatást vesszük igénybe.

Tekintsen bele cégünk életébe